Aleksander Znosko-Czarnecki
Ekspert Strategii Omnichannel & AI | Założyciel AZC Consulting | Wykładowca Akademicki
Praktyk i strateg w obszarze marketingu, transformacji cyfrowej i omnichannel, specjalizujący się w wdrażaniu rozwiązań AI zwiększających efektywność komunikacji i sprzedaży. Założyciel AZC Consulting, realizujący projekty doradcze i szkoleniowe dla sektora publicznego i prywatnego, w tym integracje kanałów komunikacji i automatyzację procesów.
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. Absolwent trzech kierunków magisterskich: Zarządzanie strategiczne w marketingu (ALK), Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce (UE Wrocław) oraz Sustainable Development (HTW Dresden).
Znany z umiejętności łączenia perspektywy biznesowej, technologicznej i edukacyjnej. W szkoleniach koncentruje się na praktycznych zastosowaniach AI w strategii Omnichannel, pokazując, jak automatyzacja, integracja kanałów i personalizacja przekładają się na wymierne rezultaty biznesowe.